کد خبر: ۱۳۴۹۶
تاریخ انتشار:۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
سرلشکر صفوی:
پیام امروز شهیدان اعتقاد به پیروزی و بی‌اعتمادی به دشمن است
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر آن است که هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزیهای بزرگ ملت ایران و پیروزیهای آینده انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای بگیرد و قطعا اسلام پیروز خواهد شد .

پیام امروز شهیدان اعتقاد به پیروزی و بی‌اعتمادی به دشمن است

به گزارش عصرپرس به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم  هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب کشور  که با حضور جمعی از رزمندگان قدیمی وپیشمرگان کرد و خانواده شهداء بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطه کردستان بویژه سرلشکر شهید بروجردی وسردار شهید سید حسین فیض اردکانی برگزار گردید ، با اشاره به خصوصیات شهیدان خصوصا شهداء غرب کشور گفت: باید تاسف خورد بحال آنانکه از فلسفه شهادت و از زندگی در عصر ظهور بی خبرند، رمز و راز حیات ابدی شهیدان را انسانهای کامل و انسان های مطلوب  و عارفان واصل درک می کنند و گرفتاران در چنبره قدرت طلبی رمز و راز حیات ابدی شهادت را در ک نمی کنند.

وی ادامه داد:  شهیدان آمدند تا اشتیاق ظهور را در بین ملت ما دو صد چندان کنند تا همه ملت ما بفهمند یاران آخر الزمان چگونه عاشقانه در راه امامشان جان می دهند و شهیدان ما منتظران واقعی حضرت مهدی  عجل الله تعالی فرج الشریف بودند و خونشان حیات بخش فلسفه انتظار است و فلسفه انتظار فسلفه بقدرت رسیدن اسلام در جهان است.

وی افزود : پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر آن است که هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزیهای بزرگ ملت ایران  و پیروزیهای آینده انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای بگیرد و  قطعا اسلام پیروز خواهد شد .

سرلشکر صفوی در ادامه به برخی از ویژگیهای شهیدان اشاره کرد و گفت: شهیدان ما ارتباط با خدا و ارتباط با نفس خود و نحوه تقابل با دشمن  و ارتباط با مردم  را بخوبی درک و تعریف  کرده بودند.

وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با شهیدان بروجردی و حسین فیض گفت: وقتی بیاد خصوصیات شهید بروجردی  می افتم به حال این شهید بزرگوار غبطه می خورم ، شهیدان بروجردی و حسین فیض آرامش و سکینت خاصی داشتند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: شهیدان بشدت از انشقاق پرهیز می کردند و برخورد محبت آمیز توام با استدلال حتی با مخالفین و ضد انقلاب داشتندو آنها به خویشتن داری و خود سازی اعتقاد داشتند .

سرلشکر صفوی در ادامه  با بیان ارتباط شهدا با دشمن و دشمن شناسی شهیدان گفت: شهیدان شناخت کاملی از ماهیت و اهداف دشمن و عمق دشمنی آنها  داشتند و دشمن شناسی خوبی داشتند،و اینکه پشت سر دشمن بعثی ، آمریکائی ها بودند را می دانستند.

وی افزود: هیچگاه شهیدان از دشمن و حتی  از دشمن آمریکائی  نمی هراسیدند و در برخرد با دشمنان قاطعیت مثال زدنی داشتند و به خود تردید راه نمی دادند و علاوه بر آنکه به تبلیغات دشمن اعتنایی نمی کردند همواره به دشمنان بی اعتماد بودند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: پیام امروز شهیدان به ما  اعتقاد به پیروزی و غلبه بر دشمن است .